روغن خراطین

روغن خراطین ثانیکالا

روغن خراطین از جمله روغن هایی است که بسیار کامل و دارای بسیار خواص مناسبی برای شما می باشد. این روغن از نوعی کرم گرفته می شود که یکی از مهمترین خواص ان که مورد توجه خانم ها نیز قرار خواهد گرفت حجم دهندگی شگفت انگیز آن است. این روغن در طب بوعلی سینا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه با روغن خراطین آشنا می شوید و خواص و مضرات آن را خواهید شناخت.

روغن خراطین و تاثیرات عجیب و غریب آن

روغن خراطین 

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد ! لذا بسیاری از ن برای اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند . آقایان نیز اکثرا برای   این روغن را انتخاب می کنند . شاید شما با خودتان بگویید  این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید . در واقعیت روغن خراطین در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد . روغن خراط از آن روغن هایی است که می توانید ۱۰۰ درصد به آن اعتماد کنید و نباید به اینکه از چه چیزی استخراج می شود حساسیت نشان دهید. در ادامه بیشتر با خواص روغن خراط اشنا خواهید شد.روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% موثر نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است. سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام  آقایان میباشد.

خواص روغن خراطین برای آقایان

سوالات زیادی در رابطه با تاثیر خراطین بر آلت جنسی آقایان وجود دارد. شرکای جنسی غالبا به دنبال روشی برای آقایان می باشند. این هم به ی و هم به قطری برمی گردد. روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و بزرگ کنندگی که دارد می تواند این نتیجه را به شما بدهد. علاوه بر این خراطین به دلیل افزایش گردش خونی که ایجاد می کند باعث می شود که شما ئی لذت بخش تر داشته باشید و اعتمادب به نفستان نیز بالاتر برود. هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:  افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ی قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار شدن پشت سر هم ، رت و شدت جهش منی هنگام شدندر حالت کلی برای آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث ی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

منبع :ثانیکالا


زندگی شویی روغن ,خراطین ,افزایش ,سایز ,خواص ,آقایان ,روغن خراطین , ,برای افزایش ,خواص روغن ,ی ,دسته افرادی باشید ,روغن خراطین ثانیکالا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید maxiroid اینجا همه چی هست مجله دانستنی ها جالب کمند تراول زنگ شادی حسن رفتار [Music] Darkhasti فروشگاه اینترنتی