Romantic Kiss بوسه و تاثیرات معجزه بخش آن در زندگی شوییبوسه و تاثیرات معجزه بخش آن در زندگی شویی

بوسه 

بوسه ، همیشه تاثیر خاص خودش را دارد ، چه اولین بوسه از همسرتان باشد چه صدمین آن ، تاثیری که حتی بعد از جدا شدن لب هایتان باقی می ماند . بوسیدن ، معمولاً نقش مهمی در روابط شویی دارد . بوسه ، سازگاری احساسی بین دو نفر را تقویت می کند ؛ هر چه زن و شوهر بیشتر همدیگر را ببوسند بیشتر می توانند با هم ارتباط عاطفی برقرار کنند .

سعی کنید در مورد بوسه و به ویژه اولین بوسه ، با همسرتان صحبت کنید . زوج های بسیاری از اینکه در مورد بوسه هایشان حرف بزنند احساس خجالت می کنند . نباید از اینکه به همسرتان بگویید چه دوست دارید یا او چه دوست دارد ، خجالت بکشید ، اما دقت کنید که نباید این کار را همان موقع بوسیدن انجام دهید تا همسرتان تصور نکند به او طعنه می زنید .

وقتی حرف بوسیدن به میان می آید ، هر کس روش های خاص خود را دارد . بزرگ ترین اشتباه برخی مردان این است که در رابطه با همسران خود ، خیلی خشن و تهاجمی عمل می کنند . مردها نیز ادعا می کنند که زن ها به اندازه کافی دهانشان را باز نمی کنند و روی خوش به آنها نشان نمی دهند .

در مورد هر دو جنسیت ، اولین گلایه ای که در خصوص بوسیدن می شود ، نداشتن تنوع است . توصیه ما بوسیدن قسمت های مختلف صورت همسرتان و توجه بیشتر به گوش ها و گردن است . مساله مهم دیگر ، رعایت بهداشت دهان و دندان است . پیش از بوسیدن همسرتان دهان خود را خوش بو کنید . مسواک زدن پیش از بوسیدن می تواند به این مشکل کمک زیادی نماید .

دو نکته برای خاطره انگیز کردن یک بوسه ، لذت دادن به همسرتان و لذت دادن به خودتان است . کل بدنتان را وارد بوسیدن کنید . می توانید با بوسه های نرم روی گردن شروع کنید ، بعد بالاتر به سمت گوش ها و بعد به سراغ لب ها بروید . چند وقفه کوتاه و باز به سمت لب ها برگردید . دستتان را دور گردن همسرتان بیندازید . این کار عشق و شور بیشتری به بوسه شما می دهد . یک بوسه خوب ، بوسه ای عمیق و پر احساس است و باید بتوانید عشق همدیگر را از طریق آن بوسه حس کنید .

مهارت های شویی 

متاسفانه برخی آقایان به اشتباه ، با گذشت زمان دست از بوسیدن بر می دارند و آن ارتباط صمیمانه احساسی را قطع می کنند . اکثر خانم ها هم تصور می کنند شوهرانشان آنها را به اندازه ای که دوست دارند ، نمی بوسند . اهمیت احساسی یک بوسه در شروع آن است و نباید آن را فقط به این دلیل که خیلی وقت است با همسرتان زندگی می کنید ، نادیده بگیرید .

بوسه هایتان باید با گذشت زمان از شروع ازدواج ، عمیق تر و احساسی تر شود و شما را به سطح عمیق تری از صمیمیت و عشق برساند . برای عمیق تر شدن بوسه ها ، بهتر است بعد از چند بوسه کوتاه ، از بوسه طولانی استفاده کنید ؛ به این شکل که همینطور که بوسه را شروع کردید ، به آرامی زبان یکدیگر را در دهان قرار داده و به آرامی بمکید و بهترین لذت دنیا را ببرید . این نوع بوسه تمام خستگی روزمره را از تن زوجین خارج خواهد کرد .

منبع : ثانیکالا مگ


زندگی شویی بوسه ,همسرتان ,بوسیدن ,شویی ,احساسی ,زندگی ,زندگی شویی ,گذشت زمان ,مورد بوسه ,تاثیرات معجزه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکوراسیون گندمی fddf دانلود موزیک پدافند غیرعامل ضرورت توجه به رونق تولید ایرانسل رایگان News and Style and Download 105 ارتش سایبری امام هادی علیه السلام تهویه مطبوع هوا