گرافیک - لایه باز - بنر های آماده -



بنر تبلیغاتی هایپرفود مناسب برای سایت های سفارش غذا



با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم ایرانیان نوین در این پست قصد داریم تا یک بنر زیبا مناسب برای سایت های سفارش عذا، غذاخوری ها و . را با شما به اشتراک بگذاریم. برای مشاهده و دانلود با ما باشید.

با پیشرفت روز به روز تکلونوژی شرکت ها، خدمات و استارت آپ های ایرانی به کار افتادن که میتوان به برخی از آنها مانند اسنپ فود، دیجیکالا، تپسی و . اشاره کرد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که قصد اجرای استارت آپی را دارید اما نیاز به تبلیغ خود دارید بهتر است با هایپرتمپ همراه شوید. اگر تهیه و یا به کار گرفتن گرافیست برای طراحی بنر های تبلیغاتی و یا غیره مقدور نباشد بهتر است از بنره ای تبلیغاتی هایپرتمپ که به صورت رایگان طراحی شده اند استفاده کنید. این بنر طراحی شده در رنگ بندی بسیار شیک و طراحی متریال و فلت ساخته شده است که بسیار جذاب برای تمامی سایت ها و شرکت ها مناسب است. لای بندی ساده آن شما را قادر به ویرایش آسان میکند و دیگر نیازی به ویرایش و کپی ندارید. برای ویرایش کافی است فقط لوگو، تصویر و متن دلخواه خود را در لایه باز جایگزاری کنید.

 

برخی از ویژگی های این بنر:

   - طراحی فلت و متریال

   - فونت یکان

   - اندازه مناسب برای تبلیغات در سایت و تلویزیون

   - کیفیت و رزولوشن بالا

    - کم حجم و شیک

لینک دانلود در صفحه بعد


ایرانیان نوین طراحی ,ویرایش ,سایت ,مناسب برای ,ایرانیان نوین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محمدحسین متولی رضا آچار باکس coleh5e0xsq blog دنیای فیلم و سه بعدی و نرم افزار sheypoorchat.parsinblog.ir اطلاعات توصیه برای مشتری