گرافیک - لایه باز - بنر های آماده -



بنر تبلیغاتی هایپرفود مناسب برای سایت های سفارش غذا



با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم ایرانیان نوین در این پست قصد داریم تا یک بنر زیبا مناسب برای سایت های سفارش عذا، غذاخوری ها و . را با شما به اشتراک بگذاریم. برای مشاهده و دانلود با ما باشید.

با پیشرفت روز به روز تکلونوژی شرکت ها، خدمات و استارت آپ های ایرانی به کار افتادن که میتوان به برخی از آنها مانند اسنپ فود، دیجیکالا، تپسی و . اشاره کرد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که قصد اجرای استارت آپی را دارید اما نیاز به تبلیغ خود دارید بهتر است با هایپرتمپ همراه شوید. اگر تهیه و یا به کار گرفتن گرافیست برای طراحی بنر های تبلیغاتی و یا غیره مقدور نباشد بهتر است از بنره ای تبلیغاتی هایپرتمپ که به صورت رایگان طراحی شده اند استفاده کنید. این بنر طراحی شده در رنگ بندی بسیار شیک و طراحی متریال و فلت ساخته شده است که بسیار جذاب برای تمامی سایت ها و شرکت ها مناسب است. لای بندی ساده آن شما را قادر به ویرایش آسان میکند و دیگر نیازی به ویرایش و کپی ندارید. برای ویرایش کافی است فقط لوگو، تصویر و متن دلخواه خود را در لایه باز جایگزاری کنید.

 

برخی از ویژگی های این بنر:

   - طراحی فلت و متریال

   - فونت یکان

   - اندازه مناسب برای تبلیغات در سایت و تلویزیون

   - کیفیت و رزولوشن بالا

    - کم حجم و شیک

لینک دانلود در صفحه بعد


ایرانیان نوین طراحی ,ویرایش ,سایت ,مناسب برای ,ایرانیان نوین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رمان گرگ و میش دانلود برای شما اینجا همه چی هست شهر موزیک اینجا زیبایی را درک کن معرفی بهترین چاپگرها ابعاد اقتصاد دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی Jurneexdquvx92 casa