در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

گسترده ,بیمه ,برند ,بیمه پاسارگاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

EMDAD AMLAK OF IRAN بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران-امداد املاک ایران مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان پارس آباد همه چی موجوده دریچه ای به دنیای وب شاپ فایل فیلم و کارتون دریا دانلود | دانلود فیلم و سریال جدید مهریز موزیک | دانلود آهنگ جدید